Apple przeprasza swoich klientów
Apple przeprosiło klientów, chcących dokonać zakupu nowego iPhone’a, za zamieszanie i problemy jakie wyniknęły z niespodziewanie dużego zainteresowania nowym produktem firmy z Curpertino.
Do wiadomości publicznej podano informację, że w ciągu zaledwie jednego dnia dokonano ponad 600 tysięcy zamówień nowego smartfona – to znacznie więcej niż przewidywano i 10 razy więcej niż w dniu premiery iPhone’a 3GS. Jednocześnie przedstawiciele sieci komórkowej AT&T poinformowali, że przedsprzedaż iPhone’a na ich stronach została zawieszona i nie wiadomo kiedy znów będzie możliwa.
Serwery obsługujące strony internetowe Apple i AT&T nie wytrzymały ruchu wygenerowanego przez osoby chcące zamówić telefon – wyniósł on w sumie ponad 13 milionów wizyt.
iPhone 4 wciąż jest dostępny w sklepie internetowym Apple z datą realizacji wyznaczoną na 2 lipca.