Aster ma tylko 500 klientów
Nie dawniej niż miesiąc temu telewizja kablowa Aster uruchomiła własną wirtualną sieć komórkową. Do dziś operator zdobył jedynie 500 klientów – donosi Gazeta Prawna. O starcie sieci informowaliśmy także w naszym serwisie. Zaprezentowane wówczas ceny nie odbiegały od oferty innych operatorów, a Aster oferował klientom innych swoich usług atrakcyjne promocje w ramach MVNO (Mobile Virtual Network Operator).
Skąd więc tak słaby wynik sprzedaży? Okazuje się, że Aster od czerwca nie rozpoczął kampanii promującej nową usługę. Teraz ma się to zmienić – od połowy sierpnia o nowej sieci ma być głośno w mediach. Docelowo Aster chce zdobyć 10 tys. klientów MVNO do końca tego roku. Po tak powolnym starcie może się to okazać trudne. Drogą do celu mogą być obecni klienci telewizji, którzy dadzą się skusić na nową usługę, np. darmowymi starterami.
Źródło: Gazeta Prawna