Era uruchomiła mobilny BOK
Era udostępniła abonentom Mobilne internetowe Biuro Obsługi Klienta. Ten samoobsługowy serwis umożliwia bezpłatne zarządzanie kontem abonenckim w sieci Era z poziomu telefonu komórkowego.
Serwis Mobilne iBOA pozwala abonentom sieci Era na dostęp w przeglądarce internetowej telefonu do aktualnych danych o stanie swojego konta. Dzięki temu w dowolnym momencie oraz w prosty i wygodny sposób będą mogli sprawdzić stan dostępnych pakietów minut, SMSów, MMSów oraz pozostałą do wykorzystania ilość danych. Również zarządzanie dodatkowymi usługami w tej mobilnej aplikacji jest bardzo łatwe, a użytkownik może z jej poziomu aktywować np. Sieć Rodzinną, czy ustawić ukrywanie swojego numeru. Ponadto w serwisie są dostępne podstawowe informacje o wystawionych fakturach, oraz aktualne dane finansowe umożliwiające bieżącą kontrolę kosztów.
Mobilne iBOA jest dostępne pod adresem http://m.iboa.pl dla abonentów posiadających telefony z przeglądarką internetową oraz aktywną usługę transmisji danych. Serwis nie wymaga hasła do logowania się, ponieważ rozpoznaje użytkownika automatycznie po numerze telefonu. Korzystanie z serwisu jest całkowicie bezpłatne w ramach sieci Era i nie powoduje naliczania żadnych opłat za transmisję danych na terenie Rzeczpospolitej oraz nie pomniejsza dostępnych pakietów danych.