Facebook zmienia kolory
Niektórzy użytkownicy urządzeń z systemem Android mogą już testować aplikację najpopularniejszej sieci społecznościowej w nowym wydaniu. Wizualne zmiany, jakie koncern wprowadził w aplikacji, objęły przede wszystkim modyfikację barw z dotychczasowych błękitów i bieli na kolorowe, gradientowe tekstury. Widać to doskonale w zakładce „Opcje", która dotychczas była pełna ikonek umieszczonych na białym tle. Teraz każda z funkcji jest odseparowana i rozlokowana na zahaczającym o róż gradiencie.
Ponadto pasek nawigacyjny został przeniesiony na dół i widać na nim jedynie trzy ikony: aktualności, powiadomienia i powrót do ekranu głównego. Facebook stawia więc na minimalizm z jednoczesną kolorystyczną ekstrawagancją.
Nie wiadomo, kiedy zmiany wejdą na stałe do aplikacji i czy w ogóle tak się stanie. Na razie koncern zbiera dane, bazując na opiniach niewielkiej grupy testowej.
fot. techlapse