Prezerwatywy z antywirusem od G Daty
12 lutego 2010, 10:39
W niecodzienny sposób dzień zakochanych postanowili uczcić dwaj znani producenci zabezpieczeń.
- „Dyskusja na temat problemu zabezpieczeń jest ważna, zarówno od strony życia codziennego, jak również zasad bezpiecznego użytkowania sieci. Myślę, że dzięki tak nietypowej akcji, zwrócimy uwagę na dwa, bardzo istotne społecznie problemy” - tłumaczy Magda Gajewska, Brand Manager marki Unimil. Zdaniem ekspertów z G Data równie ważne jest poruszenie problemu związanego z bezpieczeństwem w sieci – jak w rozmowie wyjaśnia Łukasz Nowatkowski, Polska odstaje od czołówki najlepiej zabezpieczonych infrastruktur informatycznych w Europie. Tak przewrotna akcja ma również przyczynić się do wzrostu bezpieczeństwa i świadomości internautów na temat zagrożeń czyhających w sieci.
Zasady zabawy są bardzo proste – osoby, które zarejestrują zakupiony roczny pakiet G Data AntiVirus 2010 dokładnie w dniu zakochanych (14 lutego), drugi produkt z roczną licencją w wersji elektronicznej otrzymają gratis. Dodatkowo, pierwsze 10 osób, które spełnią powyższe wymagania, otrzyma od firmy Unimil opakowanie 12 sztuk nielateksowych prezerwatyw Unimil R SKYN R stworzonych w technologii SensopreneTM.
- „Myślę, że takie rozwiązanie będzie świetnym prezentem dla wszystkich zakochanych. Dzięki temu bezpieczeństwem można podzielić się ze swoją drugą połową” - komentuje Tomasz Zamarlik z G Data Software.
Akcja G Data połączona jest również z działaniami o charakterze informacyjno – edukacyjnym. O zagrożeniach istniejących w sieci internauci mogą dowiedzieć się na stronie G Data. Natomiast na temat akcji użytkownicy sieci mogą podyskutować na fanpage kampanii utworzonej na portalu Facebook oraz na stronie www.rewolucjaskyn.pl.
- „Dyskusja na temat problemu zabezpieczeń jest ważna, zarówno od strony życia codziennego, jak również zasad bezpiecznego użytkowania sieci. Myślę, że dzięki tak nietypowej akcji, zwrócimy uwagę na dwa, bardzo istotne społecznie problemy” - tłumaczy Magda Gajewska, Brand Manager marki Unimil. Zdaniem ekspertów z G Data równie ważne jest poruszenie problemu związanego z bezpieczeństwem w sieci – jak w rozmowie wyjaśnia Łukasz Nowatkowski, Polska odstaje od czołówki najlepiej zabezpieczonych infrastruktur informatycznych w Europie. Tak przewrotna akcja ma również przyczynić się do wzrostu bezpieczeństwa i świadomości internautów na temat zagrożeń czyhających w sieci.
Zasady zabawy są bardzo proste – osoby, które zarejestrują zakupiony roczny pakiet G Data AntiVirus 2010 dokładnie w dniu zakochanych (14 lutego), drugi produkt z roczną licencją w wersji elektronicznej otrzymają gratis. Dodatkowo, pierwsze 10 osób, które spełnią powyższe wymagania, otrzyma od firmy Unimil opakowanie 12 sztuk nielateksowych prezerwatyw Unimil R SKYN R stworzonych w technologii SensopreneTM.
- „Myślę, że takie rozwiązanie będzie świetnym prezentem dla wszystkich zakochanych. Dzięki temu bezpieczeństwem można podzielić się ze swoją drugą połową” - komentuje Tomasz Zamarlik z G Data Software.
Akcja G Data połączona jest również z działaniami o charakterze informacyjno – edukacyjnym. O zagrożeniach istniejących w sieci internauci mogą dowiedzieć się na stronie G Data. Natomiast na temat akcji użytkownicy sieci mogą podyskutować na fanpage kampanii utworzonej na portalu Facebook oraz na stronie www.rewolucjaskyn.pl.
Komentarze (0)
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.