Samsung wstrzymuje sprzedaż Galaxy Note 7
Dlaczego wstrzymano sprzedaż Note'a 7? Jeden z nabytych w Chinach egzemplarzy zapalił się podczas ładowania. Samsung nie ma zamiaru ryzykować i wstrzymuje sprzedaż oraz planuje wymianę smartfonu u osób, które go zakupiły.
Oficjalna sprzedaż Galaxy Note7 w sklepach w Polsce miała rozpocząć się 16 września. Telefon można było zamówić już od 16 sierpnia, ale kupujący nie dostali jeszcze swojego egzemplarza.
Note 7 zdobył w pierwszych testach bardzo wysokie oceny i został przez wielu określony mianem najlepszego smartfonu Samsunga w historii firmy.
Dłuższy komentarz odredakcyjny w całej sprawie można znaleźć w tym miejscum.
Poniżej publikujemy pełną treść oświadczenia polskiego oddziału Samsunga:
"Samsung uznaje dostarczanie produktów najwyższej jakości za priorytet, a każdy odnotowany przez naszych klientów incydent, traktujemy niezwykle poważnie. W odpowiedzi na ostatnie doniesienia związane z Note 7, przeprowadziliśmy drobiazgowe dochodzenie, które wykazało problemy z baterią.
Jak do tej pory (stan na 1 września 2016) globalnie odnotowaliśmy 35 tego typu przypadków. Obecnie prowadzimy wnikliwą inspekcję wraz z naszymi dostawcami, aby zidentyfikować wszystkie potencjalnie uszkodzone baterie. Ze względu na to, że bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najwyższym priorytetem, wstrzymaliśmy sprzedaż modelu Note 7.
Klientów, którzy zakupili Note 7 w Polsce prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem telefonów Samsung, (pełen wykaz serwisów znajduje się na stronie www.samsung.pl) bądź kontakt z infolinią pod numerem telefonu 0.801.672.678 bądź +48 22 607 93 33. Urządzenia zostaną poddane gruntownej weryfikacji i zwrócone ze sprawdzoną baterią bądź klient otrzyma nowy egzemplarz w przypadku zidentyfikowania wady. Cały proces może zająć do kilku tygodni.
Zdajemy sobie sprawę z niedogodności jakie niesie za sobą ta sytuacja, ale chcemy być pewni, że Samsung dostarcza swoim klientom produkty najwyższej jakości. Bardzo blisko współpracujemy z naszymi partnerami, aby mieć pewność, że proces wymiany urządzeń będzie tak wygodny i efektywny jak to tylko możliwe".