TP-LINK - jak sprawdzić czy router ADSL jest bezpieczny?
Rada ta dotyczy użytkowników routerów wszystkich producentów i użytkowników wszystkich usług dostępu do internetu. W razie problemów prosimy o kontakt ze wsparciem technicznym producenta routera lub dostawcy internetu. W przypadku urządzeń TP-LINK problem może dotyczyć jedynie kilku modeli ADSL: TD-W8901G, TD-W8961ND, TD-W8951ND, TD-8816, TD-8817, TD-8840T - w starszych wersjach, które obecnie nie są już dostępne w sprzedaży. Użytkownikom tych urządzeń sugerujemy przede wszystkim sprawdzenie ustawień routera i upewnienie się, że opcja zdalnego dostępu do panelu konfiguracyjnego urządzenia jest wyłączona.
Procedurę dla routerów TP-LINK wyjaśniona została w dziale FAQ: http://www.tp-link.com.pl/article/?faqid=308
Bardziej szczegółowe wskazówki dotyczące zabezpieczenia w/w routerów znajdują się tutaj: http://www.tp-link.com.pl/article/?faqid=568
TP-LINK pracuje już nad aktualizacją oprogramowania dla tych urządzeń.