Wróg z obu stron
Aby dodać brakujące parametry, zaznacz bohatera gry Zasady rundy. Zauważ, że Zasady rundy ma np. zachowanie Change Attribute z funkcją game.Wynik = 0, co znaczy, że po wznowieniu gry wynik zawsze zaczyna się od 0 punktów. Teraz trzeba dodać dwa dodatkowe ustawienia domyślne tego rodzaju.
Dodaj zachowanie Change Attribute zaraz pod tym, które zawiera game.Wynik. W polu set wybierz Attributes, Game i Lot samolotu, a w to wpisz wartość 90.
Dodaj jeszcze jeden Change Attribute. W sekcji set wybierz Attributes, Game, Która moneta, a w to wpisz wartość 0. Dzięki temu gra zawsze będzie zaczynać się w taki sposób, że samolot będzie leciał z dołu w górę, a pierwsza moneta do zebrania będzie znajdować się przy górnej chmurze.
Teraz przejdź jeszcze do bohatera Chmury i do zakładki Actor w obszarze Attributes. Rozwiń sekcję Physics. Zaznacz tam pole Fixed Rotaion i odznacz Movable. W ten sposób odpowiednio zablokujesz miejsce chmur i nie pozwolisz, aby się przemieszczały. Dzięki temu Chmury będą mogły zderzać się wyłącznie z samolotem i nie będzie dochodzić do błędów, kiedy samolot przelatuje przez chmurę (mogą one występować losowo i do tej pory mogłeś ich nie zauważyć).