A A A

Badania: obecność dzieci w internecie

6 października 2010, 11:09
Badania: obecność dzieci w internecie

Czeskie AVG przeprowadziło ciekawą ankietę dotyczącą obecności małych dzieci w internecie.

AVG zapytało 2 tysiące matek o sposób w jaki dzielą się informacjami o pierwszych miesiącach swoich dzieci. Okazało się, że aż 92 procent matek w Stanach Zjednoczonych umieściło w internecie zdjęcie swojego dziecka zanim osiągnęło 2 rok życia. Podobne wyniki dotyczą Kanady, Australii oraz Nowej Zelandii. Najmniej wylewni są rodzice w Japonii – zaledwie 43 procent z nich podzieliło się zdjęciami swoich pociech ze znajomymi w serwisie społecznościowym.

Zdecydowanie mniej popularne jest umieszczanie zdjęć nowonarodzonych dzieci. Tu proporcje statystyk są bardzo podobne: na najwyższej pozycji są Amerykanie (33 procent), a na najniższej Japończycy (10 procent). Okazuje się również, że część z dzieci zadebiutowała w internecie jeszcze przed narodzinami. Tego typu aktywnością pochwalić się może aż 34 procent nowonarodzonych dzieci w Ameryce. Globalnie jest ich około 23 procent.

Ale to nie wszystko. Blisko 7 procent matek deklaruje, że ich dziecko posiada już założony adres poczty elektronicznej, a 5 procent dodatkowo profil na portalu społecznościowym.

Wygląda na to, że doczekaliśmy czasów, gdy wujek Google odpowie na wszystkie pytania małych dzieci, a kuzyn Facebook zrobi śniadanko.

Foto: stock.xchng / just4you
Źródło: PCMag.com


Krzysztof Mocek / Informacja prasowa
krzysztof.mocek@firma.interia.pl
Tagi: internet
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności


Nie zapomnij o haśle!
21 czerwca 2022
Choć mogą się wydawać mało nowoczesne, hasła to nadal nie tylko jeden z najpopularniejszych sposobów zabezpieczania swoich kont, ale także...


Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto