Aktualności
Facebook wprowadzi limit wyświetlanych reklam
7 listopada 2019, 16:15
Facebook wprowadzi limit wyświetlanych reklam

Liczba jednocześnie emitowanych na Facebooku reklam ma zostać ograniczona już w nadchodzącym roku.

Facebook zapowiedział zmiany dla reklamodawców emitujących swoje ogłoszenia w portalu. Od połowy przyszłego roku ma obowiązywać zasada ograniczonej liczby reklam, które każda strona może uruchomić w jednym czasie. Szczegółowe informacje na ten temat mają się pojawić na początku roku, więc reklamodawcy będą mieli czas na dostosowanie swoich kampanii do nowych zasad.

Aby pomóc firmom w przygotowaniu się do zmian, Facebook udostępnił nową wersję marketingowego interfejsu API (Marketing API 5.0), wyposażonego w API Ad Volume – narzędzie, które ma pomóc w śledzeniu i kontroli liczby emitowanych obecnie reklam.

Facebook uzasadnia wprowadzane zmiany argumentem, że zbyt dużo emitowanych jednocześnie reklam wpływa na obniżenie ich skuteczności.

fot. KevinKing – Pixabay


Barbara Blaczkowska

Zobacz również