Foldery dobrze zestrojone
Ta wyjątkowo prosta w obsłudze aplikacja pozwoli w kilka minut skonfigurować dowolną liczbę zadań synchronizacji i automatycznie zadba o to, aby pliki we wskazanych folderach były zawsze identyczne. Od tej pory nie będziesz już musiał pamiętać, aby przed wyjściem
z pracy skopiować dane z dysku twardego na pendrive’a lub np. na dysk OneDrive. Zajmie się tym program SyncManager 2016.
Po uruchomieniu programu wyświetli się jego okno główne. Aby utworzyć pierwsze zadanie synchronizacji, kliknij przycisk: Utwórz nowe zadanie synchronizacji. Na kolejnej planszy nadaj zadaniu nazwę, klikając napis Nowe zadanie synchronizacji i wpisując własna nazwę. Następnie rozwiń menu Wybierz lokalizacje.
W rozwiniętym menu
Gdy wybierzesz ostatnią z wymienionych opcji Wybierz inny folder wyświetli się standardowe okno dialogowe Przeglądanie w poszukiwaniu folderu . Wskaż w nim folder, którego zawartość chcesz synchronizować, np. Praca, i kliknij OK. Nazwa wybranego foldera zostanie wyświetlona w polu pod pierwszą ikoną, np. Praca.