Animacja i d źwięki
Przejdź do zakładki
Przejdź do zakładki Actors i wybierz bohatera o nazwie Zasady rundy. Do zestawu reguł na samą górę przeciągnij jedyny dźwięk z rozszerzeniem .m4a i upewnij się, że funkcja loop (pętla) jest aktywna.
Przejdź do zakładki Actors i wybierz Samolot. Rozwiń jego regułę o nazwie Zderzenie i kolejno sekcję do, w której już znajduje się zachowanie Change Scene, czyli zmiana sceny na Game Over, gdy dojdzie do zderzenia. Przeciągnij dźwięk o nazwie adcbicycle__17.ogg i umieść go pod Change Scene. Funkcje odtwarzania dźwięku są od razu dobrze skonfigurowane.
Włącz grę i przekonaj się, że gdy samolot zderzy się z wrogiem, odtwarzany jest dźwięk kolizji. Kiedy jednak pojawia się ekran Game Over, nadal słychać dźwięk silnika. Warto to zmienić. Wybierz więc z zakładki Behaviors zachowanie o nazwie Pause Music i umieść je pod dźwiękiem, który przed chwilą dodałeś do samolotu. Teraz, gdy dojdzie do kolizji, dźwięki ucichną.
Na koniec zostaje dodanie dźwięku do monet. Przejdź do zakładki Actors i wybierz Moneta. Teraz rozwiń regułę Reakcja monety i sekcję do, w której znajdują się obecnie zachowania Change Attribute. Przeciągnij dźwięk o nazwie brad-wesson__collectcoin.ogg i umieść go poniżej. Ustawienia zostaw bez zmian. Gratulacje, twoja pierwsza gra jest gotowa!